AYO! ke Bali! - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Dies Snelting - WaarBenJij.nu AYO! ke Bali! - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Dies Snelting - WaarBenJij.nu

AYO! ke Bali!

Blijf op de hoogte en volg Dies

13 September 2015 | Nederland, Zeddam

Kriebels!

Eindelijk! Na vijf jaar Nederland is het weer tijd om voeten op Balinese bodem te zetten. Bali... het eiland van de goden en demonen, waar Remie en ik een fantastische tijd hebben gehad. Waar Remie van zijn hobby en passie zijn werk heeft mogen maken, waar ik door het vrijwilligerswerk de inspiratie en drang heb gekregen om weer te gaan studeren. Bali is ook hier in Nederland verweven met ons leven. Vaak heb ik heimwee gehad, het gevoel gehad dat ik nog met 1 been op Bali stond... in mijn dromen en dagdromen rook ik wierook, de zee, de sate, voelde ik de zon op mijn huid branden, zag ik de mooie mensen en natuur... en nu mogen we weer! Tussen alle druktes van werk, klussen en verhuizen door komt steeds meer het besef dat we toch echt gaan en beginnen langzaamaan de schrijfkriebels ook te komen.... wordt vervolgd!

  • 14 September 2015 - 09:31

    Pia:

    Hoi Dieske en Remie,

    Wat leuk dat jullie daar weer terug gaan. Veel plezier daar en ik zal regelmatig de verslagen van jullie lezen.

  • 14 September 2015 - 20:06

    Johan Gieling:

    Hallo Remy en Dieske,

    Heeeeel veeeel plezier!!!

    gr. Johan G.

  • 26 November 2015 - 07:47

    Jan:

    Gezellig jullie weer te ontmoeten waar het ooit begonnen is. Veel plezier de komende tijd.
    Gr. Jan en Agnella

  • 26 November 2015 - 10:57

    Jowi En Marian:

    Wat geweldig dat jij Dieske na je studie en Remie tussen de bedrijven dooor jullie droom kunnen verwezenlijken.
    Ik ben een keer op Bali geweest en ik vond het er prachtig.
    Heel veel plezier. XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dies

@ White sand beach

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 100539

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: