En toen.... - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Dies Snelting - WaarBenJij.nu En toen.... - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Dies Snelting - WaarBenJij.nu

En toen....

Door: Dies en Reem

Blijf op de hoogte en volg Dies

03 November 2010 | Nederland, Ulft

waren we thuis.
Lang gedacht dat de dag niet zou komen. Totdat het zondag was en we toch echt afscheid moesten nemen, van Bali, de lieve mensen en ons mooie bijzondere relaxte leven. Afscheid nemen is K met P. Pijn in ons hart om onze surrogaat familie tot ziens te zeggen. Want terug gaan we zeker een keer.... ooit.

Wij hoeven niet te vertellen wat onze tijd op Bali voor ons betekend. Iedereen die ons een beetje heeft gevolgd weet hoe geweldig wij het vonden daar. Een verrijking van ons leven een ervaring om nooit te vergeten.

Graag willen we onze lieve familie, vrienden en kennissen bedanken. Het was heel fijn dat jullie achter ons stonden en ons zijn blijven volgen ook al zaten we zo ver weg. Hier in het koude kikkerlandje warmen we ons op aan jullie aanwezigheid. En word het gat in ons hart van de mensen die we missen op Bali langzaam gevuld.

To move, to breath, to fly, to float. To gain all why you give, to roam the roads of lands remote, TO TRAVEL IS TO LIVE!!!

Liefs Dies en Remie

• 03 November 2010 - 21:28

Dies Snelting:

Hallo Hollanders.
    Ha ha Ik ben de eerste bij het laatste verhaaltje. Ook niet zo moeilijk, als je het verhaaltje bij ons thuis op de site zet. Remie en Dieske bedankt dat jullie ons op de hoogte hebt gehouden, van jullie ervaringen op Bali. Wij zijn natuurlijk hartstikke blij dat we jullie weer in Holland in de armen kunnen sluiten. Hopelijk wennen jullie snel aan het leven in Holland. Het ga jullie goed in jullie verdere leven.
    Dikke kus en een knuffel van Pa Jan en Ma Bep.

• 03 November 2010 - 21:28

Mel...:

Hoop dat wij inderdaad de gaatjes kunnen vullen van het gemis van Bali...
    Nice to have you back :)

• 03 November 2010 - 21:48

Jowi En Marian:

WELKOM TERUG .
    Zo weer lekker in ons kikkerlandje! Niks gemist hier hoor, of toch wel.....
    We hebben met veel plezier al jullie verhalen gelezen. Het was net of we erbij waren, zo mooi verwoord :-)
    Dank jullie wel.
    Dikke kus van ons.

• 03 November 2010 - 22:09

Annie Van Hal.:

De laatste keer keer nog even reageren.
    het waren mooie lange reisverhalen.
    en mooie foto s.tot ziens.
    Gr. Bennie en Annie.

• 04 November 2010 - 19:56

De Botterkoel:

Leuk is dit afsluitende verhaal van n lange reeks heel mooie reisverhalen vanaf Bali over jullie leven daar waar jullie t zo naar jullie zin hadden. Wij zijn blij dat jullie terug zijn en hopen dat jullie hier weer snel wennen, zeker aan de temperaturen. Bedankt !!!