Singapore baby!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dies Snelting - WaarBenJij.nu Singapore baby!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dies Snelting - WaarBenJij.nu

Singapore baby!!!!

Door: Dies en Reem

Blijf op de hoogte en volg Dies

24 Februari 2010 | Indonesië, Batavia

Wisten jullie dat.....!!!

- Afgelopen vrijdag Remie op het nippertje nog mee kon op dezelfde vlucht als zijn Istri to be!
- De vlucht kort was maar zeer op Dies's zenuwen werkte.
- Dit kwam door een kerel, die tijdens het taxi-en naar de opstijgbaan, voor de grap zei dat iemand snel de deur open moest maken, hij later op de vlucht besloot dat hij wel een sigaretje kon roken op het toilet. Daarna 88 keer heen en weer naar het toilet ging en tijdens het landen besloot om maar vast voor de deur te gaan wachten.
- We midden in de nacht op zoek gingen naar een hostel, alles vol zat het al half 3 was maar net 10 uur ' s avonds leek.
- Uiteindelijk in een hotel beland zijn.
- Singapore ons zeer goed bevalt.
- De 2e nacht in een leuke hostel sliepen. Waar we een 6-persoons dorm voor ons 2-en hadden.
- We nu al 3 nachten in deze zeer coole hostel midden in de wijk Little India verblijven. www.checkersinn.com
- Je in China Town lekker Thais kan eten...gheghe.
- Singapore vooral veel shoppen/shoppen/shoppen is.
- Dat niet handig is met nog 4 weken backpacken voor de boeg.
- We gister in een chocolat bar hebben gegeten. Spicy chocolademelk voor Dies en witte chocolademelk met marshmellow's voor Reem. En samen een WITTE CHOCOLADE SOEP met aardbeien, blueberry's, marshmellows en chocolade crunchy's als groente!
- We gisteravond in de Singapore flyer zijn geweest. Hoogste reuzenrad ter wereld. GAAF!
- We in een hele nieuwe boeddhistische tempel zijn geweest midden in China town.
- Op de bovenste verdieping 10.000 kleine buddha's staan!!!
- Het veel goud mooie beelden en nog meer kitsch was.
- Dies er wel zou kunnen wonen. Als godin natuurlijk.
- Remie zich compleet vergaapt aan alle mooie nieuwe auto's die hier rondrijden. Porsche, Ferrari, BMW, Mazerati, Lamborghini, Mercedes etc...
- Het een verademing is dat hier geen vieze, vatsige, schurftige honden rondlopen.
- Ook geen mooie goed verzorgde honden want we hebben er nog geen 1 gezien.
- Je heel handig met de Metro kan reizen.
- Behalve als je Remie heet. We zijn er nu voor eens en voor altijd over uit dat Dies het beste kan navigeren. (Chauffeurs-dochter!!!)
- We heel veel lol hebben en samen backpacken in de eerste week voor veel nieuwe openbaringen heeft gezorgd.
- Singapore een Meltin Pot van culturen is en iedereen heel goed engels spreekt.
- Ook hier de wereld klein is zo zitten we met een Americaan in de hostel die in Tabanan-Bali woont en de Siapa Ini? Column schrijft voor de Bali-advertiser.
- Dies zo een was moet gaan draaien en de neiging heeft om haar Toepie te bellen voor instructies.
- Echt Indiaas eten ontzettend lekker is maar nog steeds scherp is als het je lichaam weer verlaat. :)
- Memlie Vis/ Broer konijn en Sjaakie zo jarig zijn en we hun alvast een hele fijne verjaardag wensen.
- We nog wel veel meer te melden hebben maar dat komt weer een andere keer.
- Het volgende bericht vanuit Vietnam komt en we heel benieuwd zijn wat ons daar allemaal te wachten staat!!!

Doehoeiiiiiiii
Dies en Remie
OW en foto's komen een andere keer.

• 24 Februari 2010 - 07:19

Pa:

mooi dat onze kids het goed hebben ik mis wel de foto's van de dikke auto's en bij het shoppen zeker schoenen gekocht kon niet missen.
    Goede reis verder en geniet maar lekker.
    grt uut Netterden

• 24 Februari 2010 - 07:24

Mini En Koen:

Wist je dat....

-Wij het fijn vinden dat Dies niet alleen moest gaan.
    -Wij denken dat het richtingsgevoel misschien wel te maken heeft met al dat water in Reem's oren!

Kortom jullie horen gewoon bij elkaar!

Want Reem kan Dieske een beetje rustig houden in het vliegtuig( en bij de shoppingcentra's;)
    En Dies kan Reem bij het handje houden zodat hij niet verdwaald.

Veel plezier!
    Nog bedankt voor het kaartje.

Groetjes Mini,Koen en Beeeebie in buik.

• 24 Februari 2010 - 07:59

Kokkie:

Zaten die vrouwtjes die op www.checkersinn.com staan (zie gallery) ookal daar toen jullie er waren? Want dan had Remie namelijk niet alleen naar auto's gekeken...

Anyway...

-Wist je dat Jullie niet hebben verteld waar jullie nu heen gaan?
    -Jullie GEEN foto's hebben bijgevoegd.
    -Ik des ondanks jaloers ben.
    -Maar dat ik toch wel de FOTO'S mis!

x Kok

• 24 Februari 2010 - 09:28

Kitty De Bruin:

Hi vakantiegangsters!
    Maak je borst maar nat want in Vietnam kun je hond eten haha (neem nooit de goedkoopste hamburger!)
    In Malaysia zijn ze trouwens doodsbang van honden.. dus misschien daar ook?!
    HAVE FUN!!!

• 24 Februari 2010 - 15:21

B + J:

Eindelijk is t dan toch op t laatste moment gelukkig gelukt.Dies alles wat je shopt moet je sjouwen dus...
    Heel veel plezier en n goeie reis vanaf de |Botterkoel

• 24 Februari 2010 - 15:45

Jan En Bep:

Hoi Balinesen,
    Het is wel jammer dat je bij de opsomming van de mooiste auto's bent vergeten de Volvo te noemen, maar goed, wanneer je veel onder water bezig bent dan zal dat de geest misschien wel wat vertroebelen. Mooi dat jullie nog tijd hebben gevonden ondanks het beleven van nieuwe dingen en het shoppen om nog een berichtje te sturen. Veel plezier en geniet ervan.

Ma en Pa.

• 24 Februari 2010 - 17:00

Martin:

Jullie moeten ook ff na 't Holland House gaan daar, zeker as de Nederlanders moeten tijdens de Olympische Spelen. Ben daar toen geweest tijdens een Ek voetbal toen Nederland moest. Wat een feest!!!! Bier drinken, bitterballen eten, zingen en gek doen! Lijkt me precies iets voor jullie!

Veel plezier!!

Ciao

• 25 Februari 2010 - 01:44

Bob:

Hehe, eindelijk vertrokken
    En meteen goed begonnen zo te lezen. Veel plezier onderweg

• 25 Februari 2010 - 18:08

Mel:

Dank je wel mopkes!!

Wauw... dat singapore lijkt me ook wel wat... shoppen, veel kitsch en sjokoladefood!! Lekkerrr hahaha
    Veel plezier in Vietnam!!

Kus kus

• 25 Februari 2010 - 19:43

Annie Van Hal:

Het lijkt wel een lang eindeloos feest. geniet er maar van groetjes
    Bennie en Annie.

• 25 Februari 2010 - 21:07

Wanda En Margriet:

Hallo Dies en Remie.

Wat hebben wij toch weer genoten van jullie mooie verhalen en wat fijn om te zien dat jullie daar mooi weer hebben hier is het vandaag 8 graden dat kunnen jullie je daar niet voorstellen maar wij zijn hier al blij dat de sneeuw weer weg is
    en nu hopelijk snel het voorjaar komt.
    Genieten jullie daar maar fijn met elkaar.
    Wij zullen aan jullie denken.
    Hartelijke Groetjes van
    Wanda en Margriet.

• 26 Februari 2010 - 14:28

Frank En Mirjam:

Hoi,

Super dat jullie uiteindelijk toch nog samen weg konden.

En wat een mooi verhaal weer.

Heel veel plezier en pas goed op julliezelf en elkaar.

Groetjes Frank en Mirjam

• 26 Februari 2010 - 18:20

Nicole:

Heey Lieverds!

Wat super fijn dat jullie dit op het laatste moment ook weer samen kunnen doen en ga er gewoon super veel van genieten!

Ene ben wel benieuwd naar de foto's!

Ciao...

• 05 Maart 2010 - 12:49

Agnes Wilcolisafemke:

Hallo jullie tweetjes!
    Ik kijk uit naar jullie verhalen wanneer jullie weer terug zijn .Ik weet zeker dat het weer een geweldige belevenis wordt waar jullie nu mee bezig zijn.Geniet ervan, het ga jullie goed en tot schrijvens.O ja, beide nog gefeliciteerd met kees zijn verjaardag.
    Lieve groetjes doei doei W A L F.

• 05 Maart 2010 - 21:48

Aloys En Willy.:

Remie en Diekske leuke verhalen,nog leuker is dat je steeds opnieuw de moeite neemt om een verhaal op de mail te zetten voor ons allemaal ECHT TOP.We hebben al vaak geprobeert een bericht terug te sturen nooit gelukt want k [Aloys]deed het niet goed,haha. Ben na je vader geweest en die zei dom dom je moet hem wel versturen ja heeft hij goed dus nu probeer ik het nog een keer hoop dat het lukt. nog een hele fijne tijd daar.Gr.Aloys willy.

• 13 Maart 2010 - 09:12

Poepje:

ik weet precies hoe jij in dat vliegtuig heb gezeten en reem je maar uitlachen,in had ook peentjes gezweet hoor.
    Ik wens jullie een geweldige tijd toe ik las je verhaal wel een beetje te laat want jullie zijn nu al op de helft.
    en uit je mail hebben jullie het prima naar de zin. xxxxxxxxx miss you