Charlie's Angels - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dies Snelting - WaarBenJij.nu Charlie's Angels - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dies Snelting - WaarBenJij.nu

Charlie's Angels

Door: Dies en Reem

Blijf op de hoogte en volg Dies

26 Mei 2010 | Indonesië, Batavia

2 weken lang werd ons appartement bewoond door 2 extra gasten. 2 Deerne's uit de achterhoek die voordat ze uberhaupt voet op Bali hadden gezet al 7 kleuren stront in de bokse hadden vanwege 1 of andere aswolk.
Het wel en wee beschrijven in een verhaal van 2 weken lang 3 dames en 1 heer in 1 huis zal ik jullie niet aandoen. Jullie hoeven geen medelijden met Reem te hebben hoor, die heeft het zonder kleerscheuren overleefd.

Wisten jullie dat...???

- het bezoek van de dames niet onopgemerkt bleef
- Dove Komang onze grote vriend alle andere zintuigen op scherp had staan en zijn ogen goed te kost heeft gegeven.
- Komang normaal gesproken alleen bij ons aan tafel schuift wanneer we gaan bbq-en ( en dan alle sateetjes op eet.)
- Hij nu niet weg was te slaan bij onze tafel. Mits Eefje of Miranda er aan zat.
- We hem nu 'Beuh' noemen niet omdat we hem Beuh zijn maar omdat dat ongeveer het enige is wat hij kan zeggen.
- Neee neen nee niet allemaal ooh dat is zielig gaan roepen, zelf ziet hij in alles een kans om je te begekken of een halve hartverzakking te bezorgen.
- Beuh ons een zeer simpel kaartspel heeft geleerd dat nog haast verslavend is ook.
- Wanneer je hier als Charlie's Angels word aangehouden op de scooter het er vooral om gaat of je beschikbaar bent of niet.
- De agenten heel erg hun best doen om je te verleiden met zinnen als, I would be so lucky if I had a girlfriend like you.
- Ze uiteindelijk toch nog een blik op onze rijbewijzen worpen en we door mochten rijden.
- We heerlijk hebben gechilled op White sand beach.
- Daar ook al van die figuren waren die denken gelukkig te worden met een westerse meid.
- 1 figuur een middagproject heeft gemaakt van een andere westerse meid die naast ons lag.
- Die meid daar niet echt vatbaar voor was maar ook niet durfde hem weg te sturen.
- Toen de meid weg was hij maar een beetje tegen ons aan ging babbelen.
- Toen bleek dat hij getrouwd was en een kindje had.
- Hij even later ons voorbij kwam sjeezen op zijn scooter en ons zijn kunstjes wilde laten zien.
- Dies voor de gein zei; En nu heel hard op je plaat gaan.
- Dat precies was wat er 5 seconde later gebeurde.
- We eigenlijk een beetje moesten gniffelen ( nadat we zagen dat er niks ernstigs was. )
- Eefje en Miranda een hele nauwe band hebben gekregen met onze toiletpotten.
- Eefje en Miranda een duikles hebben gehad van Reem.
- Alleen Eefje lang onder water is gebleven.
- Ze dat heel erg mooi en gaaf vond.
- Miranda samen met Dies lekker kotsmisselijk op de boot mocht ronddobberen.
- De scootertocht met z'n 3-en naar Amed erg leuk was.
- We lekker hebben gegeten en genoten van het uitzicht bij Sails
- Juf Miranda en Juf Eefje goed in de smaak vielen bij de kids van het weeshuis.
- We lekker drinken en chippies voor iedereen hadden meegenomen.
- Eerst les hebben gegeven aan de kleintjes
- En daarna Bingo hebben geintroduceerd bij de Big Boys.
- Ze het eerst niet helemaal doorhadden.
- Maar eenmaal wel, compleet uit hun dak gingen! Bingo, Bingo, Bingo!!!
- Wanneer je in een formatie van 3 meiden door Kuta loopt, standaard word aangesproken als; Hej Charlie's Angels!
- We dit bijster origineel vonden. NOT!
- Toen Miranda en ik op een gegeven moment met z'n 2-en waren de vraag kregen of we TWINS waren.... oh lord.
- De meestgestelde vraag is waar je vandaan komt.
- Dies's act als Russin nog niet echt geloofwaardig overkwam.
- We helemaal uit ons dak gingen, toen we een winkeltje tegenkwamen waar alle armbanden/kettingen/oorbellen 80 eurocent kostten!
- Nouja we... vooral Miranda.
- Miranda het de volgende dag helemaaaaal niet meer had toen we in een winkel kwamen waar het tot de nok toe volhing met kettingen en armbanden. ( zie foto's )
- Miranda en ik nog een trouwerijtje hebben bijgewoond op het strand.
- We al bijna in onze broek piestte toen de priester begon te praten.
- Trouwen op het strand ons toch wel heel romantisch lijkt hoor Roeland en Remie!!!!!!!!!!
- I've got a feeling van de Black eyed peas echt een hoerennummer is. Woeeehoeee
- Eefje en Dies een mooie tocht hebben gemaakt naar de Basakih (moedertempel) en lake Batur.
- We op de terugweg lekker poepkoffie hebben gedronken. ( Kopi Luwak ff googlelen. )
- oe oe oe en lekker sjekkie pielen natuurlijk.
- Het best stil was toen de meiden weer weg waren.
- Wij het heel leuk vonden dat ze op bezoek zijn geweest.
- Wij ondertussen oom en tante zijn geworden van lieve Linn! Woeeehoeeee
- We verder geen bijzonder nieuws hebben en dit het dus was voor deze keer.

Beste mensen tot de volgende keer, dikke kus Dies en Reem!

Owja meiden, aanvullingen op de wist je datjes gewoon posten.

• 26 Mei 2010 - 08:30

Kokkie:

Ik zie geen foto's!!!!

Of ben ik weer te vroeg???

Dies... Schiet op met de foto's!!!!

x

• 26 Mei 2010 - 09:41

Bob:

mooie foto's

• 26 Mei 2010 - 10:54

Mel...:

Mooi dat jullie het leuk hebben gehad!

Nice picca's!!

koes

• 26 Mei 2010 - 11:53

Kokkie:

Heee... foto's!!!

Leuk!

• 26 Mei 2010 - 14:36

B + J:

Hallo leuke wist je datjes en weer mooie foto's. Waar smaakt nr. 89 naar???

• 26 Mei 2010 - 19:19

Pa En Ma:

Hallo ome Remie en tante Dieske.
    Jullie zijn nu balinezen af. Jullie zijn vanaf nu ome en tante. Klinkt leuk he. Alleen moeten oom en tante eens een foto op Balimimpi zetten waarbij ze eens een keer geen bekken trekken.Lijkt me best moeilijk voor jullie.
    Jongens jullie hebben weer veel meegemaakt.Bewaar ook nog een paar leuke dingen voor als wij bij jullie zijn.
    Groetjes oma Bep en opa Jan

• 26 Mei 2010 - 19:22

Bep En Jan:

Oja Remie en Dieske.
    Als Linn later deze verhalen met foto's ziet schriks ze zich rot van de gekke gezichten die jullie trekken. Ha ha ha

• 27 Mei 2010 - 06:55

Haas:

Ik was al eerder jaloers op Remie, maar helemaal nu hij met 3 van die mooie angels in 1 huis heeft gezeten. Kijk al weer uit naar het volgende verhaal.

• 27 Mei 2010 - 15:19

Poepje:

Leuke foto's komt allemaal bekent voor aleen jullie haden wel een vulkaan op de achtergrond die heb ik nooit gezien.
    (aswolk)hahaha
    Is die ene foto met die souflee je .....souflee

Dies je heb er weer een mooi verhaal van gemaakt kijk uit naar het volgende verhaal en tot snel.

Liefs El

• 27 Mei 2010 - 18:07

Moetie:

In september wil ik ook naar die winkel met al die kettingen.
    Oja en natuurlijk weer leuk om te lezen wat jullie allemaal meegemaakt hebben.
    Dikke kus Hans en Anne

• 30 Mei 2010 - 11:08

Annie Van Hal:

Het was weer mooi zoals altijd. Gr. Bennie en Annie.